Vilken tröttmössa!

Igår var jag helt slut.. eftersom jag inte fick någon vila i helgen tog det ut sin rätt, baby hämtade mig efter jobbet och så åkte vi snabbt till biltema för att köpa något till bilen.. kom hem lagade mat, tränade och höll baby sällskap när han fixade med bilen.. sen la jag mig på soffan och somnade halv nio! Så inte likt mig.. jag brukade vara en kvällsmänniska men nej nej nu är jag bara en tröttmössa!

Även om jag somnade så tidigt så känner jag mig inte utvilad idag.. men jag ska göra ett tappert försök till en liten shoppingtur efter jobbet :) Eller så går jag på lunchen.. oklart än!

Just ja, baby köpte det playstation 3 move igår.. tänk er nintendo wii fast till playstation :) Dessutom köpte han ett spel med en massa sporter! Dock somnade jag ifrån demostrationen men han verkade gilla det så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0