Trött, trött & har väldigt ont!

Igår efter jobbet kom baby & hans mamma och hämtade mig, vi åkte först till Barnens hus för att köpa sängkläder med Nalle Puh på till pyret :) Vi köpte även ett nytt myggnät då det är inbyggt i våran vagn och jag tycket inte om det! Sen åkte vi till IKEA och shoppade loss till pyret! Nu är det inte mycket som saknas :)
Jag var helt slut när vi kom hem! Bilder kommer!

Denna lördag började inte bra, gick till affären för att handla lite till bakstöket som stod på schemat.. så funkar inte mitt kort! Jag visste ju att det fanns pengar då lönen kom igår, men kortet vägrade! Arg, bitter och trött gick jag hem igen..hämtade baby´s kort och gick tillbaka igen! Mina höfter var helt ömma när jag väl kom hem.. men vila kunde jag ju inte.. jag fick ställa mig och baka direkt! Bakade bullar och så gjorde jag en snickerskaka (baby hade beställt en). Sen plockade jag undan och dammsög, fast jag egentligen inte får för min barnmorska.. men det måste ju göras!
Putte & Sandra kom förbi på en fika och underbara Elias var lika speedad som vanligt

Sitter nu i soffan med världens molnande värk i magen som strålar ut i ryggen, vaknade även flera gånger av samma värk i natt.. hoppas det släpper snart!
Nu tänkte jag hoppa ner i sängen då både baby & katterna sover..


Kommentarer
Postat av: Hanna Z

Här var det tvärtom! Killen ville men inte jag:) Fast jag tror det blir en pojke.. Har du nån känsla?

2010-09-25 @ 22:37:21
URL: http://hannaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0