Tankedagar..

I måndags när vi var hos barnmorskan var det något som gjorde henne misstäksam & fundersam.. ett av mina prover var inte som det skulle vara, eller rättare sagt hon hittade 2 saker i ett prov som inte ska vara där.. Det pratades om graviditetsdiabets.. även havandeskapsförgiftning.. Vi ska kolla upp det igen nästa gång jag ska dit! Men mitt huvud bara snurrar och snurrar.. Kan inte jag också få ha en sån här underbar graviditet som alla andra har? Jag har kanske haft 5-6 veckor som jag mått bra av 30 veckor! Just nu känner jag bara, KOM UT NU! Jag kan ta hand om dig här ute mycket bättre än om du är kvar inne i mörkret..jag vill inte att du ska må dåligt för att min kropp bara ger upp.. Älskar ju dig så mitt hjärta!

Dessutom måste dom kolla mina levervärden då jag har en fruktansvärd klåda på kroppen.. vore ju fantastiskt om det är fel på det också.. SUCK!

Nää dessa dagar har varit jobbiga, jag vill ha ett svar! Varför är mina prover som dom är?


Kommentarer
Postat av: Anonym

men nej vad ledsen jag blir när jag läser detta .. tänker på er! STOR KRAM Linnea

2010-09-23 @ 12:06:16
URL: http://mrsvandeerkamp.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack Linnéa! Det känns lite tungt nu men det blir väl förhoppningsvis bättre! Dom håller ju iaf bra koll på en =)

Nu är det inte långt kvar för dig!

2010-09-24 @ 09:47:48
URL: http://mydaymyworldmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0