Don´t do that again!

Pyret skrämde livet ur oss igår kväll.. det hela började med att jag hade ont i underlivet, det tryckte något så fruktansvärt neråt.. sen kom även molnandevärk i ryggen och jag hade någon sammandragning! Ringde min mamma som rådde mig att ringa förlossningen bara för att höra med dom..
Pratade med en jätte trevlig barnmorska som sa att vi skulle komma upp! Mitt hjärta stannade.. det är inte dags nu..vi har 11 veckor kvar!

När vi kom upp dit fick jag sånna här dosor på magen för att höra pyrets hjärtljud och för att kolla om jag hade några fler sammandragningar.. då pyret rörde sig helatiden fick baby sitta och trycka ner ena dosan och följa efter pyret.. i 20 minuter fick vi höra pyrets hjärtljud och tack & lov så kom det inga fler sammandragningar.. Efter det skulle dom undersöka om livmodertappen hade sjunkit ner..det mina vänner var nog det värsta jag har varit med om hittills! Fy sjutton vad ont det gjorde! Iallafall det hade den inte så vi fick åka hem igen..
Jag var så rädd att pyret skulle titta ut då.. Paniken flödade, men en sak jag tar med mig är hur fantastisk man jag har ♥ Han var så lugn och verkligen där för mig!

Kommentarer
Postat av: Erica

Nej men fy pyret så får man inte göra hör du det!!!! Får inte skrämma mamma och pappa sådär, stanna där inne i värmen nu du ett tag till! usch fick en klump i magen när jag läte gumman, tänker på dig. Du vet att du alltid kan ringa om det e nått, finns alltid här för dig dag och natt. 'trotts att du har en underbar man redan* :P

puss puss måste ses snart!!!!

2010-09-13 @ 21:30:57
Postat av: liiah

nej men guuud Johanna vilken hemsk upplevelse! ursh du har verkligen inte haft en lätt graviditet alltså .. vilken tur att allt gick bra iallafall. Stor kram till er/Linnea

2010-09-15 @ 15:00:21
URL: http://mrsvandeerkamp.blogg.se/
Postat av: Hanna Z

Tack! :)

Vi har BF den 18 december, jag lovar att det blir på julafton, haha. Hoppas inte..

Jag längtar med! Så många runt omkring mig som nyligen fått bebis och då blir man ju bara ääääännu mer sugen! Vet ni vad det blir?

2010-09-17 @ 11:22:54
URL: http://hannaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0