Tvätt & städdag..

Fy så tråkigt men så nödvändigt! Då jag har kommit in i en period när jag är trött konstant orkar jag inte ta hand om allt i veckan, utan hemmet bara förfaller och när helgen kommer blir det tvätt & städ för hela slanten..
Jag som skulle hinna tvätta bebiskläderna.. men det blev våra kläder istället! Måste hinna det nästa helg!

Gårdagen på fyrishov var jätte mysig & rolig. Elias var helt vild, vilket är något nytt vad gäller vatten. Han har varit "rädd" och osäker men nu var det full fart! Han åkte rutschkanor både fram och baklänges :) När vi skulle äta lunch skrek han bara NEJ BADA och värre blev det när vi skulle gå hem.. han var så arg! Tusse liten!

Nu ska jag fortsätta titta på Ensam mamma söker och bara slappna av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0