Myskväll ♥

Ikväll är det myskväll ♥
Kom hem från jobbet och lagade mat, Tacos mums! Nu sitter vi i soffan med en massa tända ljus och kollar på Idol.. Måste ju bara säga att Daniel är helt fantastisk!
Baby var så söt, jag visade hur magen bli när jag spänner den.. jag sa att det liknar ett torn men baby sa nää det liknar ett ägg, sen ändrade han sig när han såg min putnaveln och sa att den ser ut som ett upp och ner vänt päron! ♥  

Morgondagen kommer att spenderas på fyrishov men mamma, pappa & min brorson Elias :) Ska bli så roligt men jag kommer vara helt slut efter! Elias har en energi som ingen annan!
Tänkte att jag ska försöka hinna tvätta alla bebisgrejer i helgen så det är gjort.. dessutom skriva förlossningsbrevet, kanske fixar det på söndag när baby ska hjälpa en vän att flytta..
 
Nu ska jag ängna mig åt baby då jag kommer somna snart :) Rolig fru va?!

Kommentarer
Postat av: liiah

Ja nu är det verkligen spännande .. jag sover jättedåligt på nätterna för och vaknar hela tiden för att jag har som molande värk i magen också drömmer jag att det är dags! idag ska jag packa väskan som ska med till förlossningen för man vet aldrig när han/hon behagar att titta ut :) men snaaart gumman är du också där och vi kommer ha en sån mysig vinter med våra små underverk .. KRAAAM till dig och den fina i magen.

2010-10-03 @ 12:25:06
URL: http://mrsvandeerkamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0