Fredag morgon!

Vaknade imorse och fick lite smått panik.. jag har inte märk att det fortfarande är mörkt när man vaknar! Dessutom var det sån dimma att man knappt såg ut.. tänk att hösten kom så snabbt! Mysigt men mörkt :)
Insåg igår att jag jobbar bara 5 veckor till innan det är dag att vänta hemma på att den lill* kommer.. Tiden går ju hur fort som helst! Börjar redan tänka och försöker styra upp något schema för att hinna med allt innan det är dags.. det ska tvättas, bakas, möbleras och pysslas.. Mys mys!
Jag hoppas också att vi kan besälla våran soffa snart.. skulle vara så kul att ha den innan jul.. Rimmar lite så här på morgon kvisten ;)

Nu ska jag återgå till jobbet för det är dags för frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0