Bra start på dagen!

Pratade precis med min läkare om prov svaren! Vi kom fram till att jag mår bra! Min sjukdoms medicinering är bra, några förhöjda värden men det kan ha med graviditeten att göra.. däremot ska vi ta nya prover om 4 veckor för att kontrollera att det inte stiger allt för mycket.

Sen har jag inte fått gravid-diabetes! Han trodde att det bara var en tillfällighet att jag släppte socker och det andra värdet kan bero på att jag hade ätit för dåligt dagen innan..
Just nu känns dagen helt perfekt trots det dåliga vädret!



Kommentarer
Postat av: Maggan Faster

Hej lilla gumman!

Vilken tur att allt va bra. Du är jätteduktig

som skriver och berättar så man kan följa dig, men vore myyyccckkeeettttt trevligt att få se er också.

Många Kramar

2010-10-07 @ 15:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0