Veckan som gått

Jag har verkligen haft fullt upp.. Vår lägenhet har vänts ut och in, upp och ner.. jag vill verkligen att det ska vara städat när lill*n kommer till världen ♥ Alltså måste jag bli klar snarast då vi nu är i v 38! Det betyder ju att Pyret kan komma när som helst :S Nervös! 

Förutom att städa har jag bakat lussekatter och nästa vecka blir det lussebullar också, sen är frysen full med bullar av olika slag så kom på en fika sen :)

Idag var baby ledig så vi tog en tur till flera leksaksaffärer för lite julklappsletning till babys brorsdöttrar och till min brorson.. Dock finns inte det vi vill köpa till min brorson! Dom har slutat tillverkas och det finns inget liknande.. kommer ni ihåg bandspelarna med mikrofon till så man kunde spela in sig själv, jag hade en sådan när jag var liten. Dom finns inte att få tag i längre! Så nu måste vi komma på något annat.. 

Efter det åkte vi ner på stan med babys föräldrar & bror, vi åt en underbar middag på Jay fu´s "ett amerikanskt steakhouse på asiatiskt vis"  inne i saluhallen. Ett jätte mysigt ställe med underbar mat! 






♥ Vi längtar efter dig! ♥

Hoppas ni har haft en mysig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0