Nya tag!

Nu har vi boat in oss hemma å tillsammans! ♥ Vi har fått världens underbaraste tjej. Tänk att vi har skapat henne, hon har bott hos mig i nio månader..jag har inte förstått det än tror jag, hon är min ♥

Idag blir hon hela 12 dagar! Tiden bara springer förbi och jag försöker verkligen NJUTA av varenda minut.

Nu ska vi åka ner på stan och inhandla dom sista julklapparna, vi är klara men det vi ska köpa idag är Melissas julklappar från mormor å morfar =) (Dom tyckte att jag har köpt så mycket till henne och dom vet inte vad, så för att inte få dubbelt så får jag köpa) Å eftersom jag ÄLSKAR att shoppa klagar jag inte!

Jag ska sätta mig ner och skriva om förlossningen också men det är många timmar att gå igenom.. men det kommer!


Här är hon bara någon minut gammal ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0