Tillbaka

Vi har nu kommit hem från Mallorca.. vill bara tillbaka! Det är kallt, regnigt och mörkt här.. men samtidigt ser jag fram emot hösten ♥ Alla mysiga kvällar med tända ljus, gosiga tjock tröjor & raggsockor, pyssla här hemma och förbereda inför pyrets ankomst ♥

Resan var helt underbar, vi har solat & badat i massor :) Ätit god mat, vandrat omkring & så blev det lite shopping.. Däremot märker jag verkligen av graviditeten nu.. mina vader och fötter ville inte vandra lika mycket som jag ville, det gjorde så ont efter ett tag och dom svullnade upp! När vi kom hem om kvällarna såg mina ben ut som flodhäst ben! Baby och våra vänner började kalla mig Pingu då jag tydligen såg ut som en pingvin haha! Men jag bjuder på den :) Det har inte varit lika jobbigt sen vi kom hem så det var nog värmen som bidrog med de mesta.






V 24 ♥






V 25 ♥




Baby ♥

Måste visa det som shoppades också :)










Pyret fick en söt mössa ♥


Och en tröja men byxor till ♥


Kommentarer
Postat av: Lise

Åhhhh vilka fina klänningar du har på dig och du passar sååå bra i dom med din söta lilla mage!!

2010-08-31 @ 21:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0