Tiden bara flyger iväg..

Vi är nu i v 24 ♥ Helt ofattbart.. om 16 veckor är pyret beräknad att titta ut!
Mitt illamående har äntligen gått över, tror det var v 19 som jag kunde vakna i fred utan att må illa! Dock fick jag en fraktur i foten v 19 så glädjen varade inte länge. Jag fick hoppa på kryckor i 12 dagar och självklart var det 30 grader varmt.
Men efter det har jag verkligen kunnat njuta av att jag är gravid, jag har inte kunnat gjort det innan..
Men nu njuter jag ♥

Nu har babt & jag haft semester i två veckor.. det har varit så skönt, även om vädret har varit skit! Som tur e så åker vi till Mallorca på tisdag, nästan två veckor med sol och bad & god mat! Sista resan innan pyret kommer.. Åhh vad jag längtar till 4 december! ♥

Ni ska få några bilder;


V 20 ♥


V 22 ♥


V 23 ♥



Kommentarer
Postat av: Lise

Åhhhh va fin du e =)

2010-08-12 @ 02:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0