Skärpning!

Jag måste skärpa mig med bloggandet, är dårlig på att uppdatera!

I lördags (kulturnatten) var vi bara hemma..vi åkte aldrig ner på stan utan stannade i soffan och tittade på film, Miran & Jenny kom även förbi =) På 3;an (tror jag det var) visade dom Blood in, blood out! den filmen är ju helt sjukt bra! Så lite kulturella var vi ju ;P
Vad gjorde ni?

I söndags hade vi städ dag hemma..fy vad tråkigt men välbehövligt! Vi städade från typ 10 till 17!!! Och då var vi inte ens klara..vi behöver fortsätta i helgen som kommer.. Vi håller på med någon form av höst städning, vilket innebär rensning av förråd, skåp, lådor och även bland kläderna!
Vilket egentligen är ett evighets projekt! Men som sagt något man behöver göra!
Sen följde jag med ocj kollade på fotbollen..Jessica & Sofia följde med sina respektive så då kände jag också att jag kunde åka med, annars hade jag varit hemma..(ni kommer väl ihåg hur glad jag var förra söndagen!) Men tiden gick fortare när jag hade sällskap!

Igår skulle jag först ha gått på spinning efter jobbet..sen kom vi på att vi skulle ju flyga över uppsala (Jag & älsklingen fick det i bröllopspresent av hans kollegor), sen visade det sig att han var sjuk..så det blev inget utav dom..hmm.. så jag åkte hem direkt efter jobbet och myste med baby istället.. vi lagade god mat..
jätte mycket mys!

Nu ska jag möta upp Erica och hennes lilla skrutt Elvira!

Hörs snart!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0