Nog är Nog!

Jag kan sammanfatta min dag med ett ord..tråkig.. Soffan har varit min vän idag och tvn såklart, vad skulle jag gjort annars?! Förkylningen känns bättre idag, det går åt rätt håll för en gångs skull =) Dock blir jag hemma imorgon också..jag och alla roliga serier som går på dagarna..dom är ju verkligen ett skämt..jag tycker synd om dom som är hemma dagligen, jag säger bara ..våra bästa år.. Den serien borde ha slutat för flera, flera år sen! Den har spårat ur.. att skådespelarna stannar kvar är ett under, dom måste ha bra betalt!

En sak till..det är farligt att vara hemma och bara titta på tv.. jag vände mig till datorn en stund och klickade ner en massa kläder i kundkorgen *oopps* men.. min hjärna vaknade till och sa "du ska snart till Thailand, handla där nere!" Så jag stängde ner sidan utan att klicka på gå till kassan! Önskar att någon var här och såg det bara, då det inte är likt mig! Ger mig själv en klapp på axeln! Hmm..skulle ju så vilja ha..

Dessa underbara kommer från H&M
 





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0