Helgen..

Helgen började helt underbar, mötte upp Elin för att handla kött till våran tjejkväll vi skulle ha hemma hos Elin! Jenny kom och vi lagade GOD mat ihop och hade det så mysigt..händer så sällan att vi ses och myser så här! Det är något vi måste ta tag i..även om man har sitt liv så måste man ta tid för sina vänner, man måste hålla vänskapen vid liv på något sätt. Men iaf sen öppnades flaskorna i omgångar och vi hade så kul..jag skrattade så mycket att jag inte fick luft..fick zippra efter andan! Sen skulle vi vidare till Flustret var det tänkt, men en av oss ville så gärna gå förbi och pussas med sin kille först, vilken omväg men men det var bara att gå.. och väl framme, hamnade vi i soffan och alla rosa moln försvann.. jag blev så trött och vi hade ingen lust att gå till flurran längre så vi stannade kvar..även Mati kom dit så jag fick också pussas lite =)

I lördags åkte vi ut till björklinge och firade min lillebror! Oh innan vi åkte, drog jag ner på stan för att handla presenterna hihi..sent ute igen! Men jag fann det jag ville köpa..vilket var en fred perry t-shrit & sen fick han även 3 pack boxer shorts! Hemma hos mamma & pappa bakades det pizza och jag hamnade som vanligt vid spisen..förstår inte det..alltid, det slår aldrig fel.. antingen vid spisen eller i disken.. hmm..

Söndagen är en dag jag inte vill skriva om, då jag inte vill lämna ut mina vänner i bloggen..

Förlåt för att jag skriver så sent..men som jag sagt tidigare, jag mår inte hundra så jag hoppas ni står ut med mina dåliga uppdateringar för tillfället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0