God natt!

Dagen har varit helt okej..det gick bra på jobbet, dock kändes eftermiddagen som en hel vecka! Trodde aldrig dagen skulle ta slut..men det gjorde den tillslut =)
Älsklingen kom och plockade upp mig & vi åkte hem till hans bror, då hans dotter fyllde 1 år idag! *Grattis gullunge!* Jag hade köpt ett par jätte söta jeans (lite fodrade) som hade ett "skärp" i olika färger och en lite längre vit kofta! Passade så bra ihop och hon kommer att bli så fin!

Sen vi kom hem har jag legat på soffan och tittat på yv & nu är det dags för sängen.. jag är så trött att jag har ont i nyckelbenet! Det är jätte konstigt, för när jag är döds trött får jag jätte ont i nyckelbenet..
är det bara jag eller är det någon mer som har så?
Nää jag orkar inte se bråkande grannar på tv så jag hoppar i sängen!

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0