Då var hösten här..

..sommaren är som bortblåst.. sitter och tittar ut och ser en massa gula löv fallandes från träden..plockas upp av vinden och yrar omkring i luften.. regnet har dessutom börjat falla..mörkret går inte att gömma sig ifrån längre.. Nu börjar längtan efter nästa sommar..tur att jag får två veckor med sol & värme i november, annars et jag inte om jag hade överlevt hösten & vintern..

Efter jobbet idag blir det spinning och gissa om jag är taggad! Ska kämpa som aldrig förr och vara helt helt utpumpad när jag väl kliver av cykeln! Har dessutom bestämt mig för att börja gymma också, jag har ju bara gått på spinning alltså endast kondition..men nu är det dags att börja gymma igen, det var några år sen..hmm..jag återkommer om det =)

Just ja! Kom på att jag har inte berättat vad jag och mn lillebror shoppade, då han behövde mig som smakråd..ni kanske redan vet men iaf vi var och köpte förlovningsringar!!
Så han förlovade sig med Lisa i torsdags =)
*Grattis mina gullungar!*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0