2 års kalas!

Idag fyller min brorson 2 år och det firade vi hemma hos dom i björklinge! Mamma hade gjort köttgryta och putte & sandra hade köpt tårta, kakor och bullar.. Mmmm =) Elias fick en massa roliga presenter och det här året kunde han öppna dom själv! Han var så söt, han rev av en liten bit i taget och efter varje bit sa han "häääääär" Gladare unge får man leta efter! Han är verkligen helt underbar, jag älskar honom så mycket! Dessutom har han lärt sig säga mitt namn..eller iaf nästan, Johanna är ganska svårt att säga.. så han säger Nanna!! Det värmer så i hjärtat!


Jag med ett gigantonomiskt paket =)

Hihi jag syns knappt!

Elias!

Dags att öppna vårat paket.

Bit för bit..

Hihi han kunde inte vänta tills den var ihop byggd innan han skulle åka! Då vet man att det var en perfekt present!

Och självklart skulle ljuset blåsas ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0