090908

Igår efter jobbet hade jag spinning! Och det är så skönt att sommarschemat är över och höstterminen har börjat, för vikarierna i sommras var inga bra!! Dårlig musik, dårligt pass vad har man kvar då? Inget..musiken och upplägget är ju allt! Nää så tack och lov så är favvisarna tillbaka med bättre musik och bättre pass! Jag var helt slut efteråt!

På lunchen idag träffade jag min Elin, alltid lika mysigt..vi tog en liten fika och snackade lite skit..precis vad jag behövde! *Puss baby!*
Efter jobbet åkte jag faktiskt hem..direkt.. vilket jag inte har gjort på, ahh jag kommer inte ihåg när jag gjorde det senast..eller jag hann springa in på Cubus för att köpa ett par nya pyjamasbyxorn =) men jag kommer till det.. När jag kom hem låg älsklingen på soffan, så vi lagade mat ihop och sen tänkte jag dammsuga men jag orkade inte..utan vi myste i soffan framför idol istället!
Nu har jag bäddat ner honom i sängen då han är förkyld *tussen*, jag ska snart hänga upp tvätten, kolla klart på Hell´s kitchen och sen ska jag också krypa ner i sängen..med mina nya pyjamasbyxor!!!




Det här är mina nya mysisar..så himla sköna! Jag fick göra en deal med älsklingen för jag har redan 5 par pyjamasbyxor och jag ville så gärna ha dom här..så jag lovade att slänga ett par (jag har några som sett sina bättre dagar) men dom är så sköna..så jag hoppas att han har glömt det =)

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0