Nya tag!

Dags att gaska upp sig! Bort med negativa tankar och in med nya positiva! Vill bara tacka mina nära vänner och självklart baby för att ni ställt upp, lyssnat och hjälpt mig på fötter igen.. Vad skulle jag gjort utan er! Tack!

Snabb uppdate.. igår var det fotboll på tv:n, vilket betyder att grabbarna samlades i våran soffa hela kvällen.. jag som tänkte komma hem efter mitt spinningpass och bara krypa ner i soffan under filten..men icke! Här var det fullt ös så jag & Jenny satt i köket och pratade istället, dessutom letade jag upp ett nummer till en gamla tjejkompis från mitt gamla jobb! Vi hade jätte kul ihop, många minnen! Så vi messade lite och jag hoppas att vi kan ses snart!
Idag träffade jag Elin på lunchen =) Äntligen! Vi har inte setts sen i fredags.. på tok för långt emellan!

Baby ska sova borta inatt..han är i någon stuga någonstans i skogen med sina kollegor, har typ personalfest/teambilding!? Så jag får ta katterna som sällskap inatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0