Myser med..

..tända ljus, körslaget, lite snacks och två gosiga katter.. det är vad jag gör just nu.. vad gör ni?
Mati är ute med fotbollslaget, tänkte följa med men jag såg allt det här framför mig, regnväder ute.. så valet var väldigt enkelt =)

Pokerkvällen igår var jätte trevlig, vi var 7 personer första omgången..och Elin vann..lite otippat men SÅ kul! Grabbarna var helt chockade efter, då hon inte direkt kunde spelet & hon spelade bara..inga tankar bakom sina drag..men det var nog det som gjorde henne till en vinnare..hon var svår att läsa..
Andra omgången var vi 8 personer och ettan & tvåan kom överrens om att dela på priset!
Jag tror att lampan slocknade kl 3..
..åhh så trött jag var imorse, tog ut all sömn jag haft sen i veckan då jag inte har kunnat sova.. jag vaknade först vid 10, men kröp ner igen och vaknade halv ETT! Herregud, så länge har jag inte sovit på..ja jag vet inte!
Jag hoppade i kläder och gick hem till svärföräldrarna och fick mat! Dessutom min favvo mat..CASUELA! *Stavas nog inte så* men det är helt underbart gott!

Nu ska jag nog ta ett bad.. så..
fjöl av och ta en hojt som Sven-Erik sa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0