..Måndag..

Jag förstår inte..helgerna bara försvinner.. Det är så mycket man vill göra då man äntligen har tiden för att hitta på saker, men ändå känns det som om man inte hinner någonting.
Fast dagen kom och gick.. är det bara jag eller gick inte dagen väldigt fort idag?
Kanske för att jag träffade Jenny på lunchen =) Det var så mysigt..man behöver en pause från jobbet, träffa någon som betyder något.. dock fick jag inte träffa Elin idag då hon hade bestyr i stockholm idag.. det är så mysigt, vi brukar ses på mornarna då våra vägar korssas, även på luncherna brukar vi ses..

När jag kom hem lagade jag mat, baby kände sig dårlig så han deckade på soffan undertiden.. så jag passade på att koka morötter i buljong till honom (he loves it)! Sen hamnade vi båda i soffan haha!

Nu ska jag förbereda för sängen!
Det blir en lång dag imorgon =P Vi ska äntligen flyga över Uppsala! (Presenten vi fick av hans kollegor) Det ska bli så mysig & romantiskt! Hoppas jag =S Jag som har höjdrädsla + FLYGRÄDSLA!

Uppdate; Nu är det bara 50 dagar kvar tills vi åker!


Jag i underbara Tunisien!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0