Fredag eftermiddag..

..och snart är det dags för hemgång..men bara snart eller ja om en och en halv timme.. men det är väl snart?!
Imorse på vägen till jobbet fick jag ett sms där det stod att Elin skulle jobba med mig fram till 12 *Jippie!* Hon är så mysig att jobba med.. sen har ju vi en tävling som vi brukar köra.. kanske låter konstigt men vi kan ju knappast vara ensama om den här tävligen?! Man ska klara ut först harpan, sen hjärter och sist kungen! Först att klara dom tre vinner! Kanske låter lamt men tro mig, det är kul..man blir så stressad..speciellt när man vet att Elin har klarat harpan men jag måste börja om för att den inte går ut..osv! Och självkart får man inte  FUSKA!
Elin vann förra gången hon var här..tom båda gångerna tror jag..hmm.. så jag hade pressen på mig idag och det gav resultat, jag vann! *weee*

På lunchen idag sprang jag till Dragon palce, baby och K skulle äta buffé där..baby skulle bjuda mig om jag kom dit..så sekundrarna efter tolv var jag på språng.. det tar nästan en kvart att gå dit med hög klackat..och eftersom jag bara har 58 minuters lunch så fick jag halv springa dit, kasta i mig maten (lite glass slank också ner) och sen fick jag springa tillbaka.. jag var helt slut när jag kom tillbaka =) Men det var värt det..MumS!

Ikväll ska vi hem till Jenny & M på spelkväll..eller rättare sagt brädspels kväll.. Alias står högst på listan.. Tjejerna mot killarna..vi ska så krossa dom btw!
Sen mina vänner, jag har bestämt mig för att lära mig dricka vin! Baby ringde precis och sa att han var på systemet och frågade vad jag skulle ha.. jag svarade att jag ville ha vitt vin, helst mousserande och väldigt fruktigt.. han höll på att tappa telefonen hahaha..
Vad sa du? fick jag till svar! hihi!



Kommentarer
Postat av: adam

roligare att jobba men någon i närheten



http://adamlagerstrom.blogg.

2009-10-16 @ 17:02:23
URL: http://adamlagerstrom.blogg.se/
Postat av: emma

tack så mycket (: hoppas din helg blir bra snygging!

2009-10-16 @ 19:00:36
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0