En sändag på Ikea!

Igår kände jag verkligen för att åka till ikea..däremot kände inte min kära man för det..det är en affär han hatar, medan jag älskar ikea!! Jag kan gå i timmar och bara titta, fundera och planera.. Vilket har resulterat i att jag får tjata idagar, förklara varför jag vill dit osv innan vi kanske åker.. Frustrerande! När jag väl hade gett upp hoppet igår ringde Jenny och frågade om jag ville följa med henne & hennes kille just till IKEA! Snacka om tajming! Så dom hämtade upp mig.. Jag köpte galgar, doftljus och ramar som vi ska sätta bröllopsbilder i! Ville plocka på mig så mycket mer, men jag häjdade mig..det var som att baby satt på min axel och sa nej, nej.. haha!


Men det här köpte jag iaf;
   
Galgarna kostar 39 kr för 8 st
Doftljusen kostar 39 kr för 12 st (Om ni inte köpt dom röda någongång, måste ni prova! Dom doftar underbart!)
Ramarna kostar 29 kr för 2 st

Efter våran ikea dejt följde jag med dom hem och kollade på tv, vi tittade även på lägenheter & hus.. Dom funderar på att byta lägenhet och vi vill ju också så småningom flytta =)

Väl hemma hamnade jag i soffan framför Ensam mamma söker! *Så bra program!*

Vad gjorde ni igår?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0