Dagarna bara går..

Insåg att jag inte bloggat sen helgen! Ojoj sorry! Kör en lite snabb uppdatering;
I söndags var vi bara hemma, jag och älsklingen.. det var länge sen..bara han & jag.. Det längsta vi kom var till affären för att handla lite god söndagsmat =) Sen gjorde vi verkligen inget annat! Hur skönt som helst,
mys söndag!
Igår (Måndag) hade jag spinning efter jobbet! Behövde verkligen det, kände mig lite depp och asocial tidigare på dagen..så att få trampa järnet och låta tankarna flöda var min medicin.. mådde hundra gånger bättre när jag kom därifrån! När älsklingen kom hem från sin karate träning satt vi i soffan och pratade om allt möjligt, vi kom in på att han skulle jobba över idag och mitt dårliga samvete kom som en blixt på klar himmel! Jag har ju mina timmar, börjar kl 8 och slutar 17.00. Det är inget jag kan ändra och jag kan inte jobba övertid pga att växeln är inte öppen längre.. och han kan ju det..så det har blivit så att han tar extra pass så fort det finns ett ledigt, då vi åker till thailand om 6 veckor och har har ingen semester att ta ut! Så idag jobbar han från 7.45 till 22.00, min lilla tusse! Vet inte vad jag ska göra..??

Nu ska jag börja röra mig hemmåt..laga lite mat & tvätta står på schemat.. tror jag ska pyssla om
naglarna lite också =)
Hoppas älsklingen kommer hem ikväll, han funderade på om han skulle sova kvar då han börjar tidigt imorgon också.. han har 40 minuter med bil till jobbet! Förstår om han väljer att vara kvar..men vill så att han kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0