Varför gör ni på detta viset?

Varför ska det vara så svårt? Jag är ute efter en ny bikini till resan, och jag vet precis hur den ska se ut! Men det finns ju inte att köpa nu! Jag har letat och letat, kollat på internet typ h&m, haléns, ellos och bubbelroom.. alla har rea på sina badkläder så alla storkekar är slut, har man tur så finns det en överdel men inga trosor eller tvärtom.. Och i butikerna finns det inga kvar efter som det är fel säsong, men vad händer med alla oss som ska åka nu? Får vi gå i våra gamla badkläder? Visst jag har kanske 5 olika bikinisar men jag vill ha en ny =( Jag har ingen sådan som jag vill ha! Hjälp mig! Vart kan man hitta bikini nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0