Upplärning

idag har vi upplärning i växeln, 2 nya tjejer ska kunna sitta om vi är borta. Vi är en sån stor organisation att det tar tid..både växelsystemet och alla anställda..Så en sitter hos min kollega och jag har en annan tjej hos mig. Det som är jobbigt är att man kan inte göra det man brukar framför datorn, internet sidor och annat så dagen går så otroligt sakta! Man har ju sina runtiner och dom rubbas verkligen när man inte sitter själv =)
Men snart är dagen över och man kan rensa huvudet efter,  känner att jag har pratat och pratat hela dagen!

Idag tror jag att jag ska övervinna en av mina största rädslor..men jag vet inte än.. Som jag känner nu så ska jag det, men det kan lätt ändras till att jag tar det någon annan dag.. =S Vi får se!

Nu ska jag tillbaka in i växeln, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0