Snart, mycket snart..

lämnar jag sverige..på tisdag bär det av mot thailand, endast 4 dagar kvar! Så nu sitter jag och funderar lite smått på vad jag ska ha med mig, suck, jag hatar att packa..vad sjutton ska jag ta med mig? Dessutom packar jag alltid för mycket =) När en Elin och jag åkte en 24 timmars kryssning var min väska så tung att jag orkade inte lyfta den.. hon fick hjälpa mig med väskan för annars hade vi inte kommit fram till båten i tid..eller som när vi åkte till tunisien i sommras, väskan var på gränsen till övervikt, för en vecka, och jag använde inte ens hälften.. Men jag vet att det är många tjejer som är som mig! (Även killar för den delen)

Idag träffade jag Elin efter jobbet, vi tog en fika på stan och pratade massor..jag förstår inte, vi har alltid massor att prata om fast vi pratar flera gånger om dagen =) Fast det är väl därför vi är så nära antar jag..

Just nu sitter jag och fyller på ipoden med en massa musik både ny och mina gamla favoriter..jag är en schlager/dansbands fanatiker, så just nu spelas det carola, sanna nielsen och barbados i omgångar.. Ja jag är ensam hemma, baby är i gimo på någon utbildning..så när katten är borta dansar råttorna på bordet heter det väl =)






Vår bebis, smulan ♥


Vår andra bebis, xina ♥


♥ Det här väntade på baby när han kom hem i fredags *Hihi* ♥

Dags för sängen!
Sov gott!
♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0