Packar mm!!

Packar, städar, kollar på tv och sitter framför datorn =) Ibland önskar jag att man kunde klona sig..hur ska jag hinna? Visst tvn är inte så viktig men ändå sitter man där och kollar då och då, samma gäller datorn.. jag måste verkligen packa klart snart så jag hinner städa lägenheten, vill verkligen inte komma hem till en stökig lägenhet!

Åhh vad tar man med sig? Jag hatar verkligen att packa..jag kan inte utelämna något, ingen klänning får hänga kvar ensam..men jag har verkligen försökt..jag har bara med mig 7 st "fin" klänningar och några strand/pool klänningar.. och lite annat.. jag har känslan av att jag har glömt något..hmm.. ska nog kolla igenom väskan och packa klart..så jag får komma i säng någon gång!

SHIT VI ÅKER I MORGON!!




Xina vill inte att vi ska åka..hon försökte gräva ut alla kläder =) Snuttis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0