Överhettad

Jag har pratat så mycket idag att jag är överhettad..det enda jag hör är min röst..tjat tjat & tjat! Jag tycker synd om tjejen jag lärde upp..men man försöker få ut allt man har i huvudet och mer därtill, jag kommer ihåg när jag var på min upplärning! Det var verkligen hemskt, det var så mycket man skulle få in i huvudet och nu är det ju mer än vad det var när jag började.. Men hon har varit hos oss tidigare fast i receptoionen så hon hade lite koll redan!

Men nu tänkte jag mysa lite och sen hoppa ner i sängen..huvudet behöver vila =) Men innan så ska jag visa bilder från i helgen.. dock så ligger massor på min  mobil och min dator har pajjat så dom är fast där..så ni får se dom senare!


Chips är gott Mmm!


Busfrö!


En liten tröttis som inte vill sova!


Smulan ville in och Elias tyckte det var kul eftersom hon kraffsar så på runtan =)


Jag


Baby och jag hade kul med Brago kexen =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0