Halloween festen

I lördags hade vi halloween fest! Det började inte bra.. jag låg efter i tidsplaneringen för det första, dessutom som vanligt! Jag hinner aldrig bli klar i tid, tror att det beror på att jag fixar hemmet in i det sista.. jag städade, bakade, vi handlade och jag åkte ner på stan snabbt för att köpa det sista.. men väl när sminkningen och håret var klart skulle klänningen på.. baby hjälpte mig med sista biten och det gick åt pipan! Han tog i lite för mycket (igen) och dragkedjan gick sönder!! Vilken panik jag fick! Helt ny klänning! Tankarna gick över vad jag hade i garderoben..men jag har ingen hel vit klänning! Konstigt nog så har jag inte det..förutom min bruklänning men den kunde jag ju inte ha! Frustrerad och arg som jag var ropade jag efter nål och tråd..jag sydde ihop dragkedjan..det tog tid och jag blev ännu mer sen..tur att vi var hemma hos oss och dom kunde underhålla sig själva =) Jenny hjälpte mig med sista biten, så det gick bra till slut!

Men kvällen blev så lyckad, vi lekte charader och skrattade massor.. Tack till er som kom!


Jag som Ängel


Jag






Jag & Jenny


Jenny som Kapten katapult


Jag och baby




Nästan allihopa!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0