En vecka kvar!

Det är verkligen bara en vecka kvar till Thailand, jag längtar så himla mycket! Känner att jag är på bristningsgränsen nu..otrevlig och sur..måste ha sol, värme och lugn & ro i själen..och det är NU! Men snart är det bara 5 arbetsdagar kvar, sen lämnar vi kalla, regniga sverige i två veckor =) Så den här veckan blir lite sådär hittig och hattig ..ska träna och träffa vänner, handla det vi behöver ha med oss, planera packningen..

Och vad hände med helgen? den kom och gick.. känner mig inte ett dugg utvilad å det tycker jag inte om..
I fredags kom baby hem efter att ha varit borta i två dagar, så jag köpte en Aladdin Chokladhjärtan ask, 3 röda rosor och jag hade också skrivit en liten sak till honom =) Bara för att han är han och så.. Och han hade också köpt en sak till mig hihi, en jätte påse med lösgodis! Och när jag tittade närmre så var det bara godis jag tycker om! Sen skulle baby spela fotboll så jag följde med =)
I lördags åt vi lunch hemma hos hans föräldrar sen gick vi till en vän för att hjälpa honom att bygga ihop hans nya sängram. Och det blev verkligen så där..men du är tjej och vi är grabbar så vi fixar det här..varje grej jag sa kollade upp eller nej så är det nog inte, men sen så visade det sig att jag hade rätt och dom fel! Typiskt killar att tro att dom är bättre på att bygga ihop grejer! Senare kom det förbi några vänner och vi satt & prata in på småtimmarna..
igår var det familjedag, först var vi hem till hans föräldrar och sen åkte vi hem till mig, båda brorsorna var där med sina respektive & självklart Elias också!
Helgen var fylld med en massa myspys!

Vad gjorde i i helgen?


Kommentarer
Postat av: emma

tack så mycket sötnos (: allt är bara bra med mig. hur är det själv?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0