Dagen började..

..ju mindre bra.. sov lite för länge och när jag väl kom upp gick jag till köket och kände hur allt bara snurrade, det jag hann tänka var att om jag inte lägger mig ner nu så kommer jag att svimma! Så där låg jag, mitt på köksgolvet och var lite stressad..tog mig upp för ett glas saft och hoppades på att det skulle bli bättre..sen var jag tvungen att börja göra mig i ordning och sminka sig medans det snurrar är ingen hit kan jag säga! Sen fick jag springa till bussen, hoppade av och började små springa till jobbet.. korsar en gata och då mina vänner kommer en cyklist som inte tänkte stanna så vi höll på att krocka om jag inte tog mitt lilla skutt framåt.. Kände att det här var inte min morgon..
Baby är ju borta så jag blir ensam ikväll också, tråk tråk eftersom jag städade igår..så det blir väl till att myas med katterna i soffan =) Om inget annat dyker upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0