Dagarna bara springer..

ifrån mig.. det är redan en ny vecka och den började ju sådär..men jag återkommer till det!

I onsdags var jag till en annan läkare för att dubbelkolla..vilket var tur det! Delvis stämmer det som min förra läkare sa, men inte ens till hälften! *Ska sluta gå till henne!* Den här läkaren var bättre..jag fick en plan och tabletter som ska hjälpa! Jag gick med ett leende på läpparna därifrån! Äntligen ett steg i rätt riktning.. I torsdags tog jag svinis vaccinet..fort gick det men ont som sjutton fick jag.. först för att jag hatar nålar sen för att jag var inte beredd och redan sekunder efter började spänningarna i armen =S När jag kom hem från jobbet hade jag så ont att jag kunde inte använda armen..kan säga att städa med en arm är inte lätt =P men sakta men säkert fick jag lite ordning..men det första baby sa när han kom hem var.. skulle inte du städa? Jag bara tittade på honom med stora ögon och sa.. kommer du ihåg hur det såg ut? Och dessutom är jag handikappad!
Dumsnut =)
I fredags var jag bara hemma och pysslade inför våran halloween fest..baby var ute med sina vänner så det var lungt och skönt!

Nu ska jag snart hem så jag tänkte skriva om halloween festen ikväll och dessutom lägga upp bilder!
Hörs och ses sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0