Älskade gullunge!

Direkt efter jobbet åkte jag hem och inväntade Elias (min brorson). Hans föräldrar ville gå på bio och jag sa direkt att han ska vara hos mig.. det är min tur =) En liten tävling som mamma & pappa och jag har! Hihi dom hade honom sist så det var min tur! Han har alltid varit en liten ängel..aldrig bråkat, strätat emot utan han säger alltid okej.. Gladare unge får man leta efter. Pratade med brorsan för någon dag sen och han sa att Elias har blivit så kaxig och bråkig.. jag typ bara skrattade och sa att han har fel, då sa han att vänta bara och se på fredag.. Hjälp så fel han har! Han är ju fortfarande så gullig och snäll.. lite jobbig vad gäller att kolla på film haha, på 10 minuter hade jag bytt film 3 gånger! Ena gången hann inte ens filmen börja innan han sa annan film och kom med albumet med filmer & tv dosan =D Vi kollade inte ens en kvart på en enda film av kanske 7 st, men han är så goa att det gjorde inget hihi! Vid läggdags bar jag in honom i sängen, lade vällingen på sidan sa god natt och gick ut..han sa inte ett ljud.. hur många barn bråkar inte vid läggdags?

Första mötet med Elias var när han var 1 dag gammal..


Vid andra mötet var han 2 dagar gammal och det var första gången jag höll honom, jag minns det som om det var igår..även om det är över 2 år sen..



och nu har ett litet charmtroll i familjen!



Nu ska jag hoppa i sängen så jag är pigg imorgon när han vaknar!
God natt mina vänner och hoppas att ni har haft en mysig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0