Ville inte att dagen skulle ta slut!

Jag vaknade kl 8 och tog ett varv runt med dammsugaren innan Elias kom runt 9. Så fort Brorsan hade åkt gick jag och grannen som har en pojke på 3 år till centrum & handlade glass till barnen. Vi har varit ute hela dagen! Vädret har verkligen varit fantastiskt! Sen kom ELIN! Det var så overkligt, efter så lång tid och nu är hon hemma..Det var nästan som i en film..vi kramades & båda hade tårar rinnandes ner för kinderna! Vi har pratat & skattat hela dagen, verkligen haft en mysdag..Hon fick sin favorit rätt som är stuvade makaroner med köttbullar! Inga höga krav där heller! Även Jenny & Joel tittade förbi på en fika. Det var så tråkigt när alla åkte..ville inte att dagen skulle ta slut..

Sen gick jag ut på en promenad & filosoferade i den sköna kvällssolen. Nu ligger jag på soffan och är helt slut.. Jag har haft fullt upp med min lilla älskling Elias. Han är så snäll & lekfull.. Sötare unge får man leta efter, se för er själva!











Nu ska jag kolla på fyra bröllop & en begravning..eller iaf slutet av den..
*ses senare, kanske*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0