Träningsvärken ligger kvar

Igår när jag kom hem hade jag sån träningsvärk att jag trodde benen skulle gå av eller nått..och efter spinningpasset strechade jag mer än jag någonsin gjort tidigare..men det blev bara värre! Jag kunde inte ens resa mig
från soffan på kvällen =) Men imorse när jag vaknade var det lite bättre, men långt ifrån bra!
Så jag hoppas att efter dagens spinningpass att det blir lite bättre! 

Vart tog sommar vädret vägen? Helgen var ju så underbar, solen sken från morgon till kväll & värmen var helt fantastisk! Enligt metrologerna var det rekord varmt i april! Det har räknats som sommar nere i skåne området & resten
av landet mycket över det normala för april månad!
Men både igår & idag har det regnat..grått & trist..jag vill åka iväg till solen..

Vår chef kom precis förbi och pillade lite på växelbordet och nu är jag igång igen! *jippie!* Kanske låter konstigt, men jag hatar att sitta här och inte får jobba..sitta och surfa på internet gör jag ju annars ändå..
Så roligt för han gjorde samma saker jag & datakillen gjorde i går men då fungerade det inte..typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0