Skvallertidningar alltså..

..Nästan varje tjej läser någon form av skvallertidning eller dyligt dagligen..Det gäller mig också, jag köper ofta en "kändis"tidning & dock läser jag sällan texterna utan jag bara kollar på bilderna..men jag kom över en artikel om att Heidi Montag från The Hills, att hon ser ut att vara gravid!!



Men snälla? Vadå ser ut att vara gravid? Det skulle lika gärna kunna vara lingonvecka, hon kanske nyss hade ätit eller vad som helst? Visst hon har en väldigt platt mage..men snälla.. man kan svullna om magen utan att vara gravid! Och om hon nu är det så kommer det nog fram ganska snart då dom verkligen söker uppmärksamhet!
Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0