shopping =)

Hihi jag gick ner på stan under lunchen för jag behövde verkligen en ny mascara! Min är helt slut, jag har verkligen försökt skrapa lite på sidorna för att kunna fixa ögonfransarna! Sen så köpte jag två jätte söta spännen som man kan ha i håret, på väskan eller varför inte på kläderna..Mycket söta blommor i rosa nyans! Sen fick det vara nog till mig då jag har "shopping förbud" så då gick jag ner till barnavdelningen på h&m och hittade ett jätte tufft linne till min brorson & dessutom en mini frisbee med Batman på =P så det ska Elias få ikväll då vi ska hem på middag hos bror min!
*Dock måste vi hem till matchen ikväll!*

Mascaran är helt underbar, den ger fylliga & långa ögonfransar (98 kr)! Det är dom blommorna men i en rosa förg (19.50)! Och jag kunde inte motstå linnet & det kostade endast 49.50! Dock fanns det ingen bild på batman som endast kostade 29.50!
Allt är köpt på H&M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0