Onsdag & jag jobbar halvdag!

Den här veckan blir ju toppen! Jag jobbade mån-tisdag heldag & idag onsdag är det halvdag och sen är jag ledig torsdag & fredag! Helt underbart!
Igår var jag på spinning, brukar inte hinna gå på tisdagar men nu tog jag mig tiden! Det var ett medelpass och det har jag inte varit på under flera veckor nu..jag hade glömt bort hur jobbigt det passet är! Jag var helt slut efter första delen..men det var bara att trampa på, jag tog mig igenom men benen var helt slut =) *skönt' så skönt*

Idag ska jag gå och äta lunch med Erica & hennes lilla Elvira, sen ska vi springa runt på stan och bara mysa! Har inte träffat henne på jätte länge..så tråkigt men hon har mycket med lillan & jag tränar jämt, så vi hinner inte..Det blir så att vi får mysa ordentligt idag! Och jag hoppas solen tänker stanna kvar, för jag vill inte att det regnar när vi ska gå på stan! För när jag gick till jobbet började det regna och jag hade inget paraply med mig *typiskt!* Om jag så ska behöva göra soldansen så gör jag det!!

Nu börjar bröllopet ta form också..eller ja..vi har hur mycket som helst kvar att göra! Och check listan blir bara längre och längre, och vi bockar av för lite! Jag trodde verkligen att jag började i tid men nej då! Det är verkligen ett heltids jobb, alla ska bli nöjda, vi, brudtärnorna, marsalkarna & alla gäster! Det är inte lätt ska jag säga!
Det är 7 veckor kvar, så nu är det bara att stressa, stressa!


**Jag & min älskade**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0