Nickis lekland!

Idag har vi varit barnvakt till Mati´s brorsdotter Felicia som är 4 år! Hon är så underbar! När hon kom hem till oss åkte vi direkt till Nickis lekland & lekte hejvilt! Upp & ner, ner & upp! Vi var överallt och ingenstans, skrattade & tjoade! Klättrade upp i den stora klätterställningen och Felicia vågade åka den "branta" & långa rutschbanan! Den åkte vi ett antal gånger, vi åkte även den andra rutschbanan & hon hoppade runt i hoppborgen!
Väl hemma igen åt vi middag & sen gick Mati ut och spelade fotboll. Så Felicia och jag satt under filten
& tittade på Pippi långstrump, sen var det dags för unga damen att krypa ner i kojs!
Vi läste en saga och hon somnade direkt!

Nu sitter jag & älsklingen i soffan och tittar på "jag vet vad du gjorde förra lördagen", det är ett roligt program, och dom hittar ju på så sjuka grejer! Men frågan är ju, är det på riktigt? Är dom verkligen under hypnos eller är det en bluff? Älsklingen är helt bomb säker på att det är en bluff..vad tror ni?!

Och hockey matchen igår då!?! Sverige förlorade semifinalen mot Kanada!! 3-1..så jälva tungt! Jag tror inte dom hann återhämta sig tillräckligt från martchen igår.. för dom spelade så uselt mer än halva matchen..slarvade bort pucken, bara irrade runt..visste inte riktigt hur dom skulle spela..dårligt organiserat helt enkelt!
Så Kanada spelar mot Ryssland i finalen..och Sverige spelar om brons på söndag mot USA!
Så vi får sikta på bronsmedaljen!!

Nickis lekland i uppsala
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0