Mysig dag!

Igår efter jobbet träffade jag upp Kristin och vi gick först & satte oss på smultron..vi åt mat och drack lite cider, sen gick vi vidare till C P vid ån och drack ännu mer cider! Vi bara pratade & skrattade helatiden! Det var länge sen jag gjorde något sånt..vi brukar annars gå ut & dansa..men man kan ju inte prata där pga den höga musiken! Skälvklart jag älskar att dansa!! Men ibland är det nästan mysigare och bara sitta & prata gamla minnen!
När jag kom hem slocknade jag som en stock! Mati som också hade varit ute, fick nästan bära mig i sängs för jag sov väldigt tungt! Kommer inte ens ihåg att han tog in mig i sängen, men jag var söt tydligen =D

Idag har vi varit hemma hos mina föräldrar på middag! Vi firade mammas 50 års dag (dock 2 månader sent) så nu var även släkten där också! Jätte mysigt!! Jag verkligen älskar mina föräldrar! Jag menar visst föräldrar är föräldrar, men när jag bodde hemma hade jag inte samma relation med dom som jag har nu..vi bråkade konstant, speciellt jag och min mamma! Men nu är vår relation helt underbar, jag skulle inte klara mig utan min mamma & pappa nu!
Dessutom kom putte & sandra dit med Elias (min brorsson)! Så vi har busat!
Nu ska vi kolla på eurovision song contest finalen!
Återkommer med resultatet och annat smått & gott!

**Kramar**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0