Idag mår jag bra..

Träningsvärken är helt borta!! Tänk att det kan hålla i sig så länge..den har suttit sen i söndagskväll
& idag är det torsdag! Idag blir det en promenad efter jobbet! *Om det inte börjar regna, som det gjorde igår!* För mina skor tål inte vatten då dom är trasiga!

Kommer den här dagen någonsin ta slut? Den har känts sååå lång..eller är det bara jag som känner så? Klockan är ju bara 16.05! Dessutom la min växel av nyss också! Så jag får väl bara sitta här tills vi stänger..drygt!
På lunchen iallafall gick jag och köpte material till våra inbjudningskort, för dom vi hade gjort räckte inte (vilket var 80 st) vi behöver göra 4 till (tror jag det var) Och som tur var hade dom båda papprena & sidenbandet vi använt oss av! För det är ju inte roligt att behöva använda ett annat papper eller sidenband till dom resterande!
Så jag ska väl hem och pyssla lite efter jobbet!
*Hur ska jag hinna allt, pyssel, promenad & hockey..måste ju äta däremellan också!*

Så Kl 20.00 på kanal 6 är det kvartsfinal mellan Sverige-Tjeckien, då sitter jag bänkad & jag hoppas ni också gör det!
Vore så tråkigt om vi förlorar, dom har ju kommit så långt nu..välförtjänta vinster!
Just nu avgörs den andra kvartsfinalen mellan Lettland-Kanada..hm..jag tror faktiskt att Kanada vinner den martchen..
Men viktigast av allt JAG TROR ATT SVERIGE KAN SLÅ TJECKIEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0