dagen har ju börjat bra..not..

När jag vaknade kände jag att jag skulle stanna kvar i sängen..men motvilligt gick jag upp och åkte till jobbet, komme ut och ser att det regnar! Det som har varit så skönt väder i helgen..verkligen sommar väder..men ny vecka, nytt väder.. Kommer till jobbet och min växel fungerar inte..den är helt död.. och utan mitt växelbord  kan inte jag jobba..det är ju mitt jobb.. så frustrerande.. och en av våra data tekniker var här och bytte kablar och sånt..helt plötsligt så funkade den men så fort han gick och jag haft mitt första samtal dög den igen..den hade väl dödsryck eller nått..
Så nu sitter jag här igen... det regnar fortfarande ute & min växel är helt paj..
Skulle verkligen ha stannat i sängen idag, man ska lita på magkänslan..hoppas dagen blir bättre..
För frågan är?! Kan dagen verkligen bli sämre?!

**Hoppas att ni har haft en bättre morgon**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0