Då var det åter måndag..

..varför känns måndagar så tunga? Visst helgen är över och man vill åter ha helg.. men ändå, det är en vardag..precis som tisdag, onsdag, torsdag & fredag..Men jag känner många som blir deprimerade på måndagar men på tisdagarna känns det lite bättre igen..sen blir det bara bättre & bättre men sen kommer söndagkvällarna
och dom stressar upp sig igen och på måndagen är dom där igen..det blir en ond cirkel.. Visst jag är inget större fan av måndagar jag heller men man kanske ska försöka ändra inställning till måndagar, dom är inte mer deprimerande än vad man gör dom...eller?

Nu är vi innne på fjärde veckan och älsklingen åker tillbaka ner till Halmstad på söndag..tiden har bara susat förbi..och vad har vi gjort?! Kan inte komma på något konkret..känns som om man är i något hemma stadie..
jag vill vara hemma, ta det lungt & bara vara..Men det måste bli bättre, kan ju inte bara sitta hemma och glo!
Visst både jag och han jobbar så vi är inte hemma heladagar & jag tränar minst 3 dagar i veckan, men på kvällarna & helgerna är jag helt hemma kär..bra på ett sätt för då trivs man med hur man bor, men man måste ju vara lite social också..
Och inte bo i sin egna lilla såpbubbla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0