Bronset är vårt!

Sverige vann precis bronsmedaljen i hockey VM 09!! Usa förlorade med 4-2!!! Detta blev sveriges 15:e bronsmedalj! Helt underbart!! Snart kommer sveriges nationalsång och då ska här sjungas! *Du gamla du fria*
Kl 20 ikväll spelas finalmatchen mellan Ryssland & Kanada, så vi får se vilka av dom som vinner deras 25:e guldmedalj då dom har 24 i var!

Inatt sov jag kanske 3 timmar allt som allt, Felicia hostade så mycket att hon väckte mig & sig själv helatiden!
Dessutom rullar hon omkring som en liten hund! Men hon är så mysig så det gör inget! Jag får gå i sängs tidigare
 ikväll då det är ny jobb vecka imorgon!
Mati har varit super idag! Han har lagat handbromsen helt själv! Dessutom kan vi ha fixat oljegrejen också,
så nu ska lilla pärlan gå igenom besiktningen utan problem!
*Hoppas jag!

Nu ska jag sitta och göra fler inbjudningskort eftersom vi inte hade tillräckligt många! Listan blir bara längre & längre! Och imorgon är det bara 2 månader kvar tills jag blir Johanna Fernandez *längtar!* Tiden går bara fortare & fortare och planeringen går inte framåt..inte direkt så bra..vi får lägga in en ny växel snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0