Andra semifinalen är nu klar!

Den andra semifinalen är nu avklarad och jag måste säga att det var en mycket underhållande show..både på gott & ont! Den var några bra låtar, men fler konstiga låtar eller dårliga framträdanden.. Måste också bara påpeka programledarna, den manliga kanske ska hitta en ny frisör och den kvinnliga borde hitta en stylelist! Klänningen hon hade ikväll var hemsk!!

Dom låtarna jag tyckte om var Polen, norge, danmark & azerbanijan!

Dom jag tyckte minst om var Serbien, cypern (låten är bra men hon sjunger falskt!) sen nederländernas herrar & ukrainas låt var bra men framtrdandet var lite slampigt om jag får uttrycka mig så!

Dom som gick vidare var;
Azerbanijan, Kroatsien, Ukraina, Litauen, Albanien, Moldavien, Danmark, Estland, Norge & Grekland!

Kul att Norge & danmark gick vidare, men jag saknade polen!

Nu ska jag krypa ner i sängen!
**Sov gott & dröm sött!!**




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0