Vatten!

Vatten är ju verkligen livets dryck..jag har aldrig riktigt gillat vatten..jag menar det är ju bara vatten, det smakar ju inget. Men det senaste året har jag ändrat uppfattning, jag får i mig kanske 1 liter om dagen.
Det sägs ju vara bra för både kropp & själ =)
Fast idag skulle jag kunna vilja dricka kaffe! Jag är tröttare än tröttast tror jag. Men jag hatar kaffe! Det är verkligen inte en dryck för mig. Även om jag skulle behöva en dubbel dos varje dag!

Idag står spinning på schemat kl 18 och det ska bli skönt! Hade velat gå på torsdag och men då har proffice 
sommarfest på bj & jag ska gå. Kanske hinner med ett pass i helgen..men på lördag ska vi nog åka eckerölinjen för att köpa hem öl till bröllopet. Hoppas det är fint väder så man kan sitta och sola på däck =)

Nu ska jag ta ett varv runt huset i kylan som man kanske vaknar till lite!
Ses sen!

Kommentarer
Postat av: jannika

du måste lära dig dricka kaffe,det e ju sååååå underbart!!!tänk vilka härliga stunder vi skulle ha!!ännu härligare än nu:)he he kram fån din bästa granne puss

2009-06-10 @ 11:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0