Tröttmössa!

Både igår (midsommardagen) och idag har vi bara slappat & myst! Jag var riktigt sliten igår..förstår inte varför ;) haha! Men idag har vi gjort lite iaf..vi var hem till hans föräldrar och åt lunch, sen åkte vi och handlade mat. Sen drog vi till årsta där han spelade lite fotboll & jag satt i solen =) Sista stoppet var hos mina föräldrar där vi fick middag! Han spelade även paintboll med min brorsa & hans vänner. Jag passade på att mysa med mamma & pappa, dessutom snodde jag en trådkorgställning som vi ska ha i ena garderoben för att få plats med alla hans militärkläder..hur det nu ska gå..hmm... Men det måste gå..jag måste fixa det då han gnäller på att jag tar upp all plats i grarderoberna vi har..dock anser jag att det är rätt att tjejen har mer plats då vi har mer kläder & skor!
En kvinnasrättigheter! Hihihi!
Så jag måste ordna det på ett smart sätt..

Nu är det dags för kudden, och imorgon ska jag jobba med Elin hela dagen =) Myspys!
Och efter jobbet ska jag träffa Erica, vi ska gå på stan & äta lite mat också!

Sov gott & dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0