Solig tisdag

Solen skiner & det är varmt..allt är helt rätt förutom att jag sitter inne.. Me don´t like! En dag som denna vill man sitta ute och sola, kanske läsa en bok & bara njuta! Men håll ut! Jag har två veckor kvar, sen har jag 2 1/2 vecka semester! Längtar så fruktansvärt mycket, sitter nu och tittar på resor.. Vet dock inte vart vi ska?! Har ni några tips?

Älsklingen kom till mig på lunchen! Jätte mysigt..vi gick och satte oss på en uteservering & åt lunch! Och det är så skönt att han trivs på sitt nya jobb! Han började igår och vi pratade när han var på väg hem, så jag frågade ju självklart hur det hade gått, och vad han tyckte osv..men han sa bara, vi pratar om dagen när vi båda är hemma! Snuttis! Det känns fortfarande overkligt att han ska vara hemma nu..han ska inte tillbaka till Halmstad.. Och min helg ångest var som bortblåst i lördagskväll & söndags!
Dock fick jag höra något om att han kanske ska börja växel jobba!!! Det skulle då innebära en vecka i typ skåne & en vecka i Luleå..?! What?? Men vi får se hur det bli & hur ofta.. =(

Men idag är dagen jag väntat på, det är äntligen dags för spinning! Som jag har längtat & saknat! Det är över en vecka sen nu.. Så idag ska jag spinna som aldrig förr eller nått!! Sen ska Elin följa med hem till oss
& vi ska ha ett litet spa hemma! Mysigt!

Men vad hände med solen? It´s gone?!

Kommentarer
Postat av: Elin

Verkligen mys söt :) Me love you longtime pusspuss

2009-06-24 @ 12:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0